برخورد قاطع با زمین خواران در خوزستان

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۳۴۱ هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان آزادسازی و رفع تصرف شده و دستگاه قضایی در جهت صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال، کاملا جدی است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال است افزود: با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا می‌کند و انتظار ما این است، تمامی دستگاه‌های متولی نیز در اجرای وظایف قانونی خود قاطعانه عمل کنند.

برخورد  با زمین خواران در خوزستان

حجت الاسلام مرادی با اشاره به زمین خواری تصریح کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه تصرفات اراضی ملی، منابع طبیعی، محیط زیست، اراضی ساحلی و رودخانه ۳۳۴ مورد است و در همین ارتباط ۱۵۱ پرونده در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز تشکیل شده است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: صیانت از حقوق بیت المال صرفاً مختص دستگاه‌های مربوطه نیست، بلکه همه دستگاه ها، نهادها، گروه‌ها و آحاد جامعه باید به فراخور وظایف خود، در حفظ حقوق بیت المال، با مسئولیت پذیری اجتماعی ایفای نقش کنند و این یک وظیفه و تکلیف ملی است و همه باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟