کشف سوخت قاچاق با اسناد گمرکی جعلی در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسینعلی سنچولی گفت: درپی خبری مبنی بر اینکه یک شبکه قاچاق سازمان یافته سوخت با استفاده از اسناد گمرکی جعلی از یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تحت عنوان یک شرکت، محموله سوخت گازوئیل را با عنوان هیدروکربن بارنامه و سپس در پوشش خودرو‌های ترانزیتی به پایانه مرزی "میلک" انتقال می‌دهند، اقدامات اطلاعاتی در راستای شناسایی عوامل و جلوگیری از قاچاق سوخت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در این راستا یک دستگاه خودروی کشنده حامل سوخت مورد شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

کشف محموله سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: فرد متخلف قصد انتقال سرمایه ملی از کشور را داشت که در این امر ناکام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت، بیان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده که چیزی جزء ضربه به منافع کشور نیست به صورت مستمر مقابله کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟