دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت کابل برق در خیابان هیرمند شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای کابل برق شدند و او را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: پس از حصول اطمینان از سارق بودن این جوان، با هماهنگی قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش واقع درخیابان "هیرمند" زابل دستگیر شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با 5 فقره سرقت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف ۱۵۰ متر سیم برق مسروقه در مخفیگاه این سارق ۲۰ ساله خاطر نشان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات علمی صورت گرفته به ۵ فقره سرقت سیم برق درسطح شهرستان وفروش اموال مسروقه به یک مالخراعتراف کرد.

او افزود: در عملیاتی ضربتی مالخر اموال مسروقه سارق نیز دستگر و در بازرسی از مخفیگاه او مقدار ۳۰۰ متر کابل برق مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را دراین خصوص از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟