دستگیری سارق خودرو با 23 فقره سرقت در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار" احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان بررسی جزئیات سرقت برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی توسط ماموران پلیس آگاهی، اظهار داشت: در اظهارات شکات پرونده مشخص شد سارق، طی تماس با شماره همراه آن‌ها که برای فروش خودروی خود در سایت واسطه گر دیوار درج کرده بودند، مالکان را به بهانه مشاهده و خرید خودرو، به محل مورد نظر سرقت کشانده و پس از تحویل سویچ خودرو، به بهانه تست سواری آن سوار بر خودرو شده و سریعا از محل متواری می‌شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که چندین فقره سرقت خودرو با این روش توسط سارق مورد نظر انجام شده، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از چندین روز کار شبانه روزی و انجام تحقیقات علمی و فنی، نهایتا موفق شدند هویت سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را که سوار بر یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی در یکی از مناطق شهر در حال تردد بود، دستگیر کنند.

دستگیری سارق حرفه ای در زاهدان

سردار طاهری اظهار داشت: سارق که دارای سابقه حمل ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر نیز بوده، در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو نیز فعالیت داشته و برای این کار خودرو‌های مورد نظر سرقت خود را در مناطق کور و خلوت شهر زاهدان زیر نظر می‌گرفته و در موقعیتی مناسب اقدام به سرقت محتویات داخل آن می‌کرده و سپس محتویات آن را با قیمت پایین به افراد رهگذر می‌فروخته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف سارق سابقه دار به ۱۳ فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، عنوان داشت: در این عملیات ۳ دستگاه خودرو سرقتی از متهم کشف و به مالکانشان تحویل شد.

او با بیان تداوم تلاش پلیس برای شناسایی دیگر مالباختگان و کشف خودرو‌های سرقتی، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و سپس با قرار قانونی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟