آزادی 284 نفر زندانی غیرعمد در فارس

به گزارش رکنا سید رضا اسکندری مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان فارس مشارکت خیران و نیکوکاران در آزادی زندانیان را موثر دانست و اظهار داشت: در دهه اول ماه محرم تعداد ۱۲ نفر زندانی جرائم غیر عمد با کمک نیکوکاران و ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده برگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان فارس افزود: تا پایان ماه صفر ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد دیگر نیز از زندان‌های فارس آزاد خواهند شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸۱ زندانی در زندان‌های فارس به سر می‌برند که از این تعداد ۳۳ نفر زن و ۹۴۸ نفر مرد است، ادامه داد: از نظر نوع جرائم نیز ۳۳ نفر مربوط به جرایم دیه، ۱۴۳ نفر نفقه و مهریه و مابقی به دلیل جرائم مالی در زندان به سر می‌برند که برای آزاد سازی این زندانیان ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

آزادی زندانیان در استان فارس

اسکندری با بیان اینکه نیک اندیشان فارسی از ابتدای سال تا کنون ۲۸۴ نفر زندانی غیرعمد را از زندان‌های فارس آزاد کردند که از این تعداد ۶ نفر زن و ۲۷۸ نفر مرد بوده است، اظهار کرد: کل بدهی این زندانیان ۹۹۰ میلیارد ریال بوده است.

او بیان کرد: استان فارس با پرداخت و هزینه ۹۲۲ میلیارد ریال گذشت، صلح و سازش توسط شکات رتبه نخست کشور در پرونده‌های صلح و سازش را دارد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان فارس تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۱۱۹۹ بانک رسالت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بانک ملت حساب جام و سامانه پرداخت تلفنی ۷۳۳۴*۱۰۱۰۱۰# کمک‌های نقدی شان را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟