کشف تصرف غیرقانونی بیش از 6 هکتار از اراضی منابع طبیعی اردبیل

به گزارش رکنا، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل از کشف تصرف متجاوز به بیش از 6 هکتار از اراضی منابع طبیعی اردبیل با اعلام گزارشگران فساد خبر داد و گفت: پس از وصول این گزارش دستورات لازم به دادسرای مرکز استان برابر بررسی موضوع صادر شد.

او افزود: بعد از صحت موضوع مشخص شد این اراضی مرغوب در منطقه شریف بیگلوی اردبیل مورد تصرف و تعرض قرار گرفته و متاسفانه مسئولین متولی امر اقدامی در راستای صیانت و حفاظت از این اراضی معمول نکرده‌اند.

کشف زمین خواری در اردبیل

عتباتی از تشکیل پرونده برای رئیس منابع طبیعی شهرستان اردبیل و مدیرکل مربوطه در دادسرای مرکز استان در این خصوص خبر داد و بیان کرد: سامانه گزارشگران فساد که از سوی سازمان بازرسی کل کشور طراحی شده است تا کسانی که به نحوی از انحاء از سوءجریان اداری یا مفسده‌ای در دستگاه‌های اجرایی مطلع می‌شوند، موضوع را از طریق سامانه مذکور به اطلاع سازمان بازرسی برسانند.

او تصریح کرد: این سامانه به آدرس https://gozaresh.bazresi.ir در دسترس است و گزارشگران و افشاکنندگان فساد می‌توانند گزارشات خود را به شکل شناس یا ناشناس در این سامانه ثبت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟