وقوع 9 مورد حادثه در استان سمنان

به گزارش رکنا ، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه از تاریخ ششم لغایت دهم شهریورماه سال جاری هلال‌احمر استان سمنان به ۹ مورد حادثه در استان امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد حوادث جاده‌ای چهار مورد، زلزله یک مورد، شهری دو مورد، کوهستان یک مورد و خدمات حضوری یک مورد را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه درمجموع این حوادث ۲۳ نفر دچار حادثه شدند، افزود: طی بازه زمانی مذکور برای استان سمنان در حوادث جاده‌ای ۱۶ نفر، خدمات حضوری یک نفر، شهری پنج نفر و مورد کوهستان یک نفر حادثه دیدند.

 حادثه در استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه درمجموع تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی شش نفر نجات یافتند، ابراز داشت: طی این بازه نیز پنج نفر در پایگاه‌های ثابت و سیار هلال‌احمر در محور‌های مواصلاتی استان سمنان اسکان داده شدند.

محمدخانی بابیان اینکه ۱۱ تیم و هشت آمبولانس برای امدادرسانی به این حوادث اعزام شدند، در ادامه تصریح کرد: درمجموع ۲۹ نیروی عملیاتی در این حوادث حضور داشتند.

او افزود: در مهم‌ترین حادثه چند روز گذشته امدادرسانی به چهار مفقودی جنگل ابر شاهرود بود که با حضور به‌موقع امدادگران هلال‌احمر این افراد نجات یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟