انجام 11 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات با کمک آتش نشانان در اهواز

به گزارش رکنا، براهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ریق مسکونی در منطقه پردیس خیابان ژاله به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان موفق به مهار شعله‌های حریق شدند.

او افزود: رستوران کبابی ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه بامداد بر اثر بی احتیاطی و قراردادن ظرف کره در مجاورت منقل روشن دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و با استفاده از فن فشار مثبت دود متصاعد شده در ساختمان را تخلیه کردند.

قنبری بیان داشت: آتش سوزی ترانس برق ساعت ۱۶ در خیابان اصلی زویه، آتش سوزی مسکونی در منطقه پردیس خیابان گلفام ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه، حریق خودرو پژو پارس در خیابان ۱۷ غربی کیان آباد ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

آتش سوزی مسکونی در منطقه کیانپارس اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: حادثه آتش سوزی مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۶ شرقی به علت نشت و شعله ور شدن پیک نیک رخ داد که این حادثه در ساعت ۲۲ و ۲۱ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع داده شد و زبانه‌های حریق با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در اثر این حادثه یک مرد ۳۹ ساله از ناحیه دست و صورت دچار مصدومیت شد که به امداد گران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد و در خیابان ۱۴ شرقی پادادشهر ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه افتادن شمع روشن بر روی میز منجر به حریق مسکونی و سرایت شعله‌های آتش به اثاثیه منزل شد که با عکس العمل سریع آتش نشانان حریق اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آسانسور خیابان ۹ غربی کیانپارس، محبوسین مناطق کیانپارس خیابان ۱۰ شرقی، شهرک برق خیابان ملاصدرا، گلستان خیابان ۱۰ خرداد در این عملیات‌ها ۸ نفر از شهروندان از سوی آتش نشانان نجات داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟