کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در ملایر

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: مأموران در بازرسی از این مغازه موفق به کشف تعداد ۵۰۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد قابل ملاحظه ای انواع قرص متادون شدند که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون و خودداری از فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیرقانونی از جمله ضروریات غیرقابل اجتناب در محل کسب است، ادامه داد: همچنین در راستای مقابله با قاچاق منابع طبیعی و فرآوردهای چوبی و سپس کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو وانت نیسان در امر قاچاق ذغال فعالیت دارد، توقیف آنها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سلگی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی این خودرو را شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی لازم با دستگاه قضایی آن را به منظور بررسی دقیق تر متوقف کردند.

کشف محموله سیگار در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری یک متهم و توقیف خودروی حامل ذغال قاچاق، افزود: ارزش ریالی این محموله ۳۰ میلیون تومان برآورد شده و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سلگی با بیان اینکه قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی جبران ناپذیری را در پی دارد، به مردم و شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟