توقیف 10 روزه خودرو جریمه مسافرانی که در چهارمحال و بختیاری اقامت می‌کنند

به گزارش رکنا، عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در روز‌های تعطیل پیش‌رو در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، مسافران به این استان سفر نکنند چرا که به منظور حراست از سلامتی هم استانی‌ها و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، خودروی مسافرانی که به استان وارد می‌شوند، توقیف می‌شود.

او افزود: با همکاری مخابرات استان، مسافرانی که در تعطیلات پیش رو به محدوده استحفاظی استان وارد شوند، پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود که این استان پذیرای مسافران نیست و باید هرچه سریع‌تر از استان خارج شوند.

استان چهارمحال و بختیاری در مرز هشدار است

علیمحمدی اضافه کرد: مسافرانی که نسبت به این پیامک بی توجهی کنند و در استان اقامت داشته باشند، خودروی آن‌ها به مدت ۱۰ روز توقیف می‌شود.

او ادامه داد: از آنجا که مسدود کردن محور‌های ورودی استان مغایر با سیاستگذاری‌های کلان است، تلاش شده است تا با اعمال محدودیت در پذیرش مسافر و ارسال پیامک برای مسافران، که قدرت بازدارندگی دارد، شیوع ویروس کرونا را در استان مدیریت کرد.

علیمحمدی در ادامه نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری ماه محرم تاکید کرد و گفت: اداره کل تبلغیات اسلامی و متولیان بهداشت و درمان باید حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند و با نظارت دقیق و مستمر مانع از بروز مشکلات بعدی شوند.

او افزود: با توجه به اینکه استان در وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا قرار دارد چنانچه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام لازم به کار گرفته نشود، با بحران مواجه می‌شویم و سیر صعودی ویروس کرونا در استان شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟