ناکامی قاچاقچی مواد مخدر در پی عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان

به گزارش رکنا، سردار "عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودرو پژو 405 در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بلافاصله برای جلوگیری از پخش مواد مخدر در استان های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی "جیرفت- بم" اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت خودرو پژو 405 متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

کشف محموله موادمخدر در البرز

وی تصریح کرد: در ادامه با تعقیب و مراقبت خودرو حامل مواد مخدر، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که در نهایت ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح 13 گلوله به سمت خودروی متهم شلیک کرده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات پلیسی، افزود: در بازرسی از خودرو متهم 213 کیلو و 450 گرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ یکی از اولویت های اصلی پلیس است.ابرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟