انجام 4 عملیات اطفای حریق از سوی آتش نشانان در اهواز

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق مسکونی در منطقه فاز ۲ پادادشهر خیابان ۶ فرهنگیان به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان به سرعت وارد عمل شدند و با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند.

او با اشاره به تخلیه دود در ساختمان مسکونی با استفاده از فن فشار مثبت از سوی آتش نشانان افزود: علت آتش سوزی با کمک کارشناسان سازمان اتصال برق سه راهی گزارش شده است.

قنبری بیان داشت: حادثه آتش سوزی مسکونی در منطقه امانیه خیابان بهمن بین عارف و لقمان رخ داد که این حادثه در ساعت ۲۰ و ۵۶ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع داده شد.

آتش سوزی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اعزام ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه به محل حادثه تصریح کرد: نشت گاز آبگرمکن منجر به حریق مسکونی و سرایت شعله‌های آتش به اثاثیه منزل شد که با حضور به موقع آتش نشانان حریق اطفا شد.

این مقام مسئول با بیان مهار شعله‌های حریق در نیزار‌های منطقه مهدیس به سمت فلکه سیمرغ، با تلاش آتش نشانان با وجود گرمای هوا آتش نشانان، گفت: آتش نشانان شعله‌های حریق منزل مسکونی منطقه گلستان خیابان کارگر را که در اثر بی احتیاطی و روشن گذاشتن گاز تک شعله درون تراس رخ داده بود، سریعا با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟