17 دقیقه میانگین زمان حضور نیرو‌های هلال احمر در صحنه حوادث / یزد

به گزارش رکنا، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۳۴ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل، ۱۷ عملیات جاده ای، هشت مورد خدمات حضوری، دو مورد عملیات ریزش آوار، دو مورد خدمات شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و چهار عملیات کوهستان بوده است.

او افزود: طی این عملیات‌ها ۹۷ نفر دچار حادثه شدند که ۷۰ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۱۱ نفر در خدمات حضوری، ۹ نفر در خدمات شهری، دو نفر در ریزش آوار، یک نفر در صنعتی و کارگاهی و چهار نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

زمان حضور نیرو‌های هلال احمر در صحنه حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات ۱۱ نفر نجات یافتند که شش نفر بصورت سرپایی و پنج نفر توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیک‌ترین مراکز درمانی انتقال داده شد.

حرازی زاده در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را چهار نفر در یک ماه گذشته اعلام کرد.

او افزود: ۱۳۲ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۶ تیم به همراه ۱۰ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای شش مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۷ دقیقه و ۳۵ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۱۸ دقیقه و ۵۲ ثانیه اعلام کرد.

او خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟