هشدار پلیس آگاهی بوشهر درباره کلاهبرداری کارت به کارت

به گزارش رکنا، سرهنگ جوشن سهرابی گفت: مردم باید در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس، به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورند و به پای دستگاه‌های خودپرداز مراجعه نکنند.

او ادامه داد: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس بگیرند و با بهانه‌هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه، سفر به عتبات عالیات، مسابقات رادیویی و...، درخواست واریز مبالغی به حساب آنان داشته باشند.

کلاهبرداری در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز نیست، ادامه داد: افراد شیاد پس از فریب سوژه‌های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک، موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگرد‌های متقلبانه به حساب‌های غیر انتقال و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

سهرابی توصیه کرد مراقب درخواست تلفنی یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟