کشف محموله تریاک در برخوار

به گزارش رکنا، سرهنگ " نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت مجرمانه فردی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این متهم با همکاری فرزندش قصد دارد با یک دستگاه خودروی وانت پراید محموله‌ای مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور خریداری وبه شهراصفهان منتقل کند که ماموران وارد عمل شدند.

سرهنگ خلیلی عنوان داشت: با ورود خودروی متهم، به شهر اصفهان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با مشارکت ماموران انتظامی کلان شهر اصفهان خودوری موصوف را تحت مراقبت قرار دادند و پس از مراجعت به مخفیگاه با هماهنگی قضائی متهمان را دستگیر کردند.

کشف بیش از 15 کیلو تریاک در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: در بازرسی از این خودرومقدار ۱۵ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌های نیم کیلویی جاساز شده بود، کشف و متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

سرهنگ خلیلی در پایان با قدردانی از اهتمام و تلاش همکاران در ماموریت‌های پلیسی، گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملان توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟