راه اندازی سامانه ترخیص وسایل نقلیه در مراکز پلیس +10 کردستان

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول برزویی جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت:مالکان وسائل نقلیه برای ترخیص وسیله نقلیه خود می‌توانند برای انجام فرآیند ترخیص وسیله نقلیه خود به دفاتر سطح شهر سنندج (۷ دفتر) مراجعه و در اسرع وقت خدمت مذکور در دفتر انجام شود.

اوافزود: با تمهیدات صورت گرفته در آینده نزدیک با صدور ابلاغیه از مرکز سامانه ترخیص وسائل نقلیه در سایر شهرستان‌های استان نیز راه اندازی می‌شود.

سرهنگ برزویی در خصوص فرآیند ترخیص وسائل نقلیه در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی گفت: با راه اندازی سامانه مذکور، از این پس در دفاتر نیازی به مراجعه مالکان وسائل نقلیه به راهور نبوده و مالکان وسایل نقلیه می‌توانند پس ازانجام مراحل رفع توقیف در یگان توقیف کننده خودرو و یا موتور سیکلت با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کنند.

راه اندازی سامانه ترخیص وسایل نقلیه در کردستان

او افزود: کاربر دفتر بعد از بررسی مدارک و احراز هویت مالک اقدام به اسکن اصل مدارک در سامانه و ارسال آن به راهور اقدام، سپس کارشناسان راهور مدارک ارسالی را که به صورت سیستمی ارسال شده بررسی و چنانچه مانعی برای ترخیص وسیله نقلیه وجود نداشته باشد، آن را تائید می‌کنند.

سرهنگ برزویی یادآور شد: تائید ترخیص وسیله نقلیه در سامانه توسط کارشناسان راهور، پیامک با مضمون مقدار هزینه پرداختی توسط مالک بابت هزینه جرثقیل و پارکینک به همراه شماره کارت مجازی تعریف شده در سامانه برای مالک ارسال می‌شود.

او تاکید کرد: مالک وسیله نقلیه بعد از پرداخت هزینه‌ها (پرداخت در کلیه دستگاه‌های ATM امکانپذیر است) با در دست داشتن برگه پرداختی و رسید دفتر خدمات الکترونیک انتظامی به پارکینگ مراجعه و اقدام به تحویل وسیله نقلیه خود کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟