صدور حکم قاچاقچی لوازم آرایشی و لوازم خانگی در اردبیل

به گزارش رکنا، علی رحیمی‌آذر گفت: در پی گزارش ماموران انتظامی مبنی بر کشف و ضبط مقادیر انبوهی لوازم آرایشی و لوازم خانگی و برقی در یک انبار باربری به ارزش ۴۵۷ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

او افزود: با توجه به محتویات پرونده و اخذ آخرین دفاع و سایر شواهد اتهام انتسابی محرز و فرد خاطی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۶۲۵ میلیون و ۶۶۲ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهارداشت: به منظور اثر بخشی هر چه بیشتر پرونده‌های مربوط به جرایم اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار با سرعت و دقت رسیدگی و نتیجه اقدامات انجام شده نیز به اطلاع مردم خواهد رسید.

نقره شدن قاچاقچی لوازم آرایشی و لوازم خانگی در اردبیل

رحیمی آذر بیان کرد: همکاری مردم به عنوان مهم‌ترین مولفه نظارتی تعزیرات حکومتی کمک شایانی در انجام رسالت همکاران ما و در نتیجه کاهش تخلفات خواهد داشت و به همین دلیل از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک به احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان‌کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟