افزایش مراکز مشاوره خانواده در استان همدان

به گزارش رکنا، حسین عسگری مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از توسعه مراکز مشاوره خانواده به منظور کاهش طلاق در استان همدان داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دادگستری استان و نیز حوزه‌های قضائی با توسعه مراکز مشاوره خانواده شاهد کاهش طلاق در استان خواهیم بود.

او با بیان اینکه جایگاه خانواده در جامعه ما چه از منظر عرفی و چه از منظر دینی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بر ازدواج و تشکیل خانواده نیز تاکید زیادی شده، اما به همین میزان نیز امر طلاق در جامعه نهی شده و ناپسند است.

فزایش مراکز مشاوره خانواده در همدان

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بیان کرد: مراکز مشاوره خانواده ظرفیت مناسبی هستند تا بتوان با استفاده از تخصص مشاوران حوزه روانشناسی و مددکاران اجتماعی نسبت به ارتقاء مهارت‌های زندگی در زوجین و آموزش سبک زندگی اقدام شود.

عسگری تاکید کرد: اقداماتی که در طول سال‌های اخیر در ارجاع دعاوی خانواده به مراکز مشاوره خانواده صورت گرفت به طور میانگین بیش از ۲۰ درصد صلح و سازش را در بین دریافت کنندگان خدمات مشاوره را همراه داشته است که نشان می‌دهد توسعه این مراکز توانسته است اثربخشی لازم را داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟