پلمب نانوایی‌ها در صورت گرانفروشی و تخلف در مشهد

به گزازش رکنا، علی رسولیان معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی امروز در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: کارگروه تنظیم بازار پیش از این قیمت نان در این استان را بیشتر از نرخ سایر استان‌ها تصویب کرد، لذا تغییر نرخ از سوی آنان قابل پذیرش نیست و بازرسان موظفند با متخلفان برخورد قانونی داشته باشند.

او افزود: هیچ تغییر نرخی از سوی نانوایان یارانه‌ای یا نیمه یارانه‌ای پذیرفته نیست و سهمیه آرد نانوایانی که نرخ مصوب را رعایت نکنند یا اقدام به فروش آرد سهمیه خود کنند، قطع شده و نانوایی آنان پلمب می‌شود.

معاون استانداری خراسان رضوی به برخی گرانی‌ها در فروش مصالح ساختمانی اشاره کرد و ادامه داد: با فروشندگان مصالح ساختمانی که اقدام به افزایش قیمت خارج از عرف کنند، برخورد شدیدی خواهد شد.

پلمب واحد های صنفی در مشهد

رسولیان بیان کرد: برخی مصالح ساختمانی که منشأ آن استانی است ماه قبل ۲۰ درصد و این ماه ۴۴ درصد افزایش قیمت داشتند، در حالی که هیچ عاملی هزینه‌های آنان را در این دو ماه افزایش نداده که کار آنان را توجیه کند.

او در خصوص کمبود روغن خام در بازار تصریح کرد: با توجه به کمبود روغن خام لازم است درخواستی در این زمینه برای سه ماه تنظیم و با امضای استاندار به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟