‍ مسیر اسلام آبادغرب کرمانشاه پرتلفات‌ترین محور استان کرمانشاه

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه با ۱۶ کشته و اسلام آبادغرب - حمیل با ۹ کشته پر تلفات‌ترین محور‌های استان کرمانشاه در ۴ ماه سپری شده از امسال بوده اند که البته نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۴ و ۲ نفر کاهش داشته است.

او ادامه داد: محور کرمانشاه - کامیاران با ۷ نفر کشته و محور روانسر نیز با ۵ نفر به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم پرتلفات‌ترین محور‌های مواصلاتی استان تا پایان تیر قرار دارند که البته در این محور‌ها نیز به ترتیب شاهد کاهش ۲۵ و ۲۶ نفری تلفات بوده ایم.سرهنگ حیدری یادآوری کرد: در مجموع در ۴ ماه سپری شده از امسال ۹۳ نفر در محور‌های استان کرمانشاه بر اثر سوانح جاده‌ای جان باخته اند که البته این آمار کاهش تلفات ۳۳ نفری معادل ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

تصادفات شدید در کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد معادل ۶۵ نفر در راه‌های اصلی جان خود را از دست داده اند، افزود: ۲۸ نفر نیز معادل ۳۰ درصد در راه‌های فرعی و روستایی قربانی حوادث رانندگی شده اند.

او، جنسیت ۶۹ نفر از افراد فوت شده را مرد و ۲۴ نفرشان را نیز زن اعلام کرد و گفت: از مجموع ۹۳ فرد فوت شده، ۳۸ نفر کمتر از ۲۰ سال، ۴۴ نفر بین ۲۰ تا ۵۰ سال و ۱۱ نفر نیز بالای ۵۰ سال سن داشته اند.

سرهنگ حیدری در پایان و با اعلام اینکه ۶۰ نفر از افراد فوت شده مجرد و ۳۳ نفر متاهل بوده اند، گفت: ۴۱ نفر از قربانیان سوانح رانندگی سرصحنه و ۵۲ نفر نیز در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟