پلمب 374 واحد صنفی در اردبیل

مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل گفت: در راستای تشدید نظارت بر روند رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا 374 واحد صنفی در روزهای اخیر به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل پلمب شد.

او افزود: با توجه به وضعیت کنونی شیوع بیماری در سطح جامعه تعدادی از اماکن از قبیل رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و بستنی فروشی‌ها در وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اردبیل باید به صورت بیرون بر ارائه خدمات دهند.

به گزارش رکنا، امامی‌یگانه از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی توسط اتحادیه‌های ذی‌ربط خبر داد و تصریح کرد: نظارت و رصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی سطح شهرستان اردبیل از سوی اتحادیه‌های ذی‌ربط تشدید شده است و رعایت این موضوع را به دقت رصد می‌کنند.

پلمب واحد های تجاری در اردبیل

فرماندار اردبیل بیان کرد: همکاری و رعایت تعدادی از اصناف جای قدردانی دارد اما در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی همچنان ادامه خواهد داشت و همچنین مردم نیز باید از هرگونه اجتماع در قالب دورهمی خانوادگی، مراسم جشن عروسی و تولد، مجالس ترحیم خودداری کنند.

او رعایت اصول بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم در اماکن عمومی را ضروری دانست و اظهار کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک در فضاهای عمومی در سطح شهرستان اردبیل بهتر شده اما مردم باید به نحوه استفاده صحیح از ماسک هم بیشتر توجه کنند‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟