کشف انبار احتکار لوازم خانگی در ایلام

به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و در پی رصد اطلاعاتی بعمل آمده مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لوازم خانگی در یکی از محله‌های شهر ایلام کرده، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و با همکاری بازرسان اداره صمت، طی هماهنگی با مرجع قضایی ضمن شناسائی و کشف انبار در بررسی‌های اولیه مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبار‌های وزارت صمت ثبت نشده است.

کشف محموله قاچاق در ایلام

سردار یاری با بیان اینکه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه، توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا یک نفر با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار این پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟