کشف 7 هزار دارو های لاغری و ضد ریزش مو تقلبی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "حبیب آقائی" در توضیح این خبر، اظهار داشت: ماموران کلانتری خلیج فارس با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شبکه های اجتماعی محلول های ضد ریزش مو و قرص های لاغری تقلبی تبلیغ و با استفاده از یک دستگاه خودروی شاسی بلند آن را به مشتریانش توزیع می کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی ازماموران کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد با بیان اینکه هویت مالک خودرو و متعاقب آن مخفیگاه وی در حوالی شهرک قدس شناسایی شد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک خودرو با همکاری همدستش پارکینگ منزل مسکونی اش را تبدیل به کارگاه تولیدی محلول های ضد ریزش مو کرده است و مقدار فراوانی دارو و قرص های لاغری تاریخ گذشته از بازار جمع آوری و پس از اصلاح تاریخ آن و بروز رسانی دارو ها به عنوان عنوان دارو و قرص های سالم در بین مشتریانش توزیع می کند.

کشف دارو های لاغری و ضد ریزش مو تقلبی به ارزش 20 میلیارد ریال

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد، گفت: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند علاوه بر دستگیری هر دو متهم در بررسی های بیشتر 7 هزار دارو های و قرص های لاغری و ضد ریزش مو تقلبی را کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی امول کشف شده توسط کارشناسان مبلغ 20 میلیارد ریال برآورده شده است و هر دو متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟