پلمب 160 مکان کسب در ایرانشهر

به گزارش رکنا، مهدی صدرایی‌نسب رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر : این واحد‌های صنفی متخلف بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با بیماری کوید ۱۹ و بی توجهی به ساعت کاری (۹ الی ۱۸) پلمب و غیرفعال شده‌اند.

او تاکید کرد: شهروندان عزیز برای درامان ماندن از ویروس کرونا از حضور در مکان‌های تجمعی خودداری کرده و در صورت ضرورت برای حضور در این مکان‌ها حتما از ماسک استفاده کنند.

کمبود ماسک در ایرانشهر

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر اظهار داشت: اگر مردم رفتار اجتماعی خود را با سهل انگاری و عادی انگاری این ویروس ادامه دهند، راهی جز بازگشت به اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی آنان نخواهد بود.

او به استفاده از ماسک و تاثیر آن در جلوگیری از انتشار ویروس و ابتلا اشاره کرد و گفت: در روز‌های نخست کمبود ماسک مشاهده می‌شد، ولی اکنون ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌ های شهرستان موجود است که متاسفانه برخی از شهروندان در استفاده از آن بی توجهی می‌کنند و در نتیجه به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند.

صدرایی‌نسب با اشاره به نزدیک شدن عیدسعید قربان تصریح کرد: از مردم عزیز انتظار می‌رود در عیدقربان تمامی هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا باعث قطع زنجیره انتقال کرونا و پیشگیری از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟