پلمب 6 نمایشگاه خودرو به علت سد معبر در اردبیل

به گزارش رکنا، سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: نمایشگاه‌های خودرو که پیاده رو‌ها و خیابان‌ها را سد معبر کنند بعد از تذکر اولیه پلمب می‌شود که تاکنون ۶ مورد در اردبیل پلمب شده است.

او افزود: در پی وصول گزارشات متعدد مردمی در خصوص ایجاد ترافیک و اخلال در نظم و توقف در پیاده رو‌ها و ایجاد سد معبر از طرف نمایشگاه‌های اتومبیل پلیس راهور استان در دو فاز اقداماتی را انجام داده است.

پلمب نمایشگاه های ماشین در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در دو فاز خواهد بود فاز اول به صورت اقناعی، ایجابی، ارشادی و تذکری خواهد بود و در فاز دوم برخورد صلبی و پلمب خواهد بود که تاکنون ۶ مورد در اردبیل پلمب شده است.

فتاحی افزود: در مقابل برخی از نمایشگاه‌های خودرو شاهد توقف چندین خودرو برای نمایش هستیم که به عبور و مرور شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند.

او از تشدید طرح جلوگیری از سد معبر پیاده‌رو‌ها در اردبیل خبر داد و افزود: برخورد جدی و قانونی در انتظار نمایشگاه‌های خودرویی که به سد معبر در حریم پیاده‌رو‌ها اقدام می‌کنند، خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟