انبار لوازم خانگی احتکار شده در بروجرد کشف شد

به گزارش رکنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: انبار لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده به ارزش بیش از یک میلیاردتومان در این شهرستان کشف و ضبط شد.

حمید آزادبخت افزود: در این انبار بیش از ۳۰۰دستگاه تلویزیون، کولر آبی، جاروبرقی و تلویزیون بود که با همکاری اداره اطلاعات سپاه، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی شهرستان کشف و ضبط شد.

او بیان کرد: پرونده این کالا‌های قاچاق و احتکار شده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شده است.

آزادبخت اضافه کرد: افرادی که قصد انبار انواع کالا را دارند باید در سامانه جامع انبار‌های صنعت و معدن ثبت نام نمایند در غیر این صورت کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و برابر قانون برخورد می‌شود.

برخورد با احتکار کنندگان کالا در بروجرد

او ادامه داد: براساس گزارش اطلاعات سپاه مبنی بر احتکار لوازم خانگی و استعلام از مسوول بازرسی مرکز استان و همچنین قاضی تعزیرات، مشخص شد این انبار اقدام به احتکار کالا نموده و تعداد کمی از لوازم به اداره صمت اعلام گزیده بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: بار‌ها از این واحد صنفی تقاضا شد فاکتور و بارنامه لوازم را به بازرسان ارائه دهد، ولی نامبرده بیان می‌نمود که اقلام فاکتور شده توسط فضای مجازی اعلام شده است.

او تاکید کرد: افرادی که دارای انبار کالا در سطح شهرستان بروجرد هستند توصیه‌های اداره صنعت، مبنی بر ثبت انبار خود در سامانه جامع انبار‌های اداره صمت را جدی نگرفته و یا با دادن اطلاعات غلط از ورود و خروج کالا در انبار در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟