جوابگو نبودن اعتبارات دولتی برای حفاظت از جنگل‌ها

به گزارش رکنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس سازمان جنگل‌های کشور گفت: اعتبارات فعلی جوابگوی حفاظت و صیانت از جنگل‌ها و مراتع نیست و باید تدبیری اندیشیده شود.

کلانتری افزود: ۸۷ درصد این استان را جنگل و مرتع تشکیل می‌دهد و حفاظت از جنگل‌ها نیازمند تامین مالی و جذب نیروی انسانی است.

او با قدردانی از حمایت‌های همه مقامات و مسئولان کشور برای حفاظت از سرمایه‌های ملی اعم از جنگل‌ها، مراتع و محیط زیست استان از تلاش‌های رئیس سازمان جنگل‌ها و همکارانش در مرکز و استان نیز تشکر کرد.

5 کشته در آتش سوزی های کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مردم استان و جان‌فشانی "البرز زارعی" و ۵ تن دیگر از عزیزان که در دیگر استان‌ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه‌های خدادادی پرداخته اند هرگز فراموش نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این از خود گذشتگی‌ ها و جانفشانی‌ ها به عنوان یک سند تاریخی و ماندگار ثبت و ضبط خواهد شد تا نسل‌های کنونی و آیندگان در برابر این ایثارگری‌ها تعظیم کنند.

کلانتری درباره وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون وزیر جهادکشاورزی شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته‌های مطرح شده روبه‌رو شد.

او گفت: رئیس سازمان جنگل‌ها در این دیدار بر ضرورت توجه به ظرفیت‌های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟