پلمب 10 واحد اقامتی متخلف در سرعین

به گزارش رکنا، مصطفی سیدمحسنی، مسئول نمایندگی میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان سرعین امروز در بازرسی از واحدهای اقامتی سرعین گفت:‌ بازرسی و نظارت مستمر و مداوم از واحدهای اقامتی در سطح شهرستان به صورت روزانه انجام می‌شود تا از بروز تخلفات در این مراکز جلوگیری شود.

او از پلمب واحدهای اقامتی متخلف در سطح شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال بازرسی‌های مداوم که در روزهای اخیر انجام شد، 10 واحد اقامتی متخلف در سطح شهرستان پلمب و ادامه فعالیت آنها منوط به حل مسائل موجود در واحدها شد.

برخورد قاطع با جارچیان واحد های اقامتی سرعین

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین با اشاره به تخلفات این واحدها بیان کرد:‌ اغلب تخلفات این واحدها استفاده از جارچیان در ورودی شهر بود چرا که براساس ضوابط موجود هیچ یک از واحدها و مراکز اقامتی در سطح شهرستان مجاز به استفاده از جارچیان نیستند.

سیدمحسنی نداشتن پروانه فعالیت را از دیگر تخلفات در این حوزه برشمرد و گفت: مراکز اقامتی در سطح شهرستان باید با اتمام مهلت پروانه فعالیت نسبت به تمدید آن اقدام کنند چرا که در صورت نبود پروانه از فعالیت این مراکز جلوگیری خواهد شد.

او از ساماندهی تابلوهای مراکز اقامتی در سرعین خبر داد و افزود:‌ برخی مراکز اقامتی برای معرفی مراکز خود در ورودی خود از تابلوهای غیرمرتبط استفاده کرده بودند که با بازرسی‌های به‌عمل آمده نسبت به ساماندهی این تابلوها اقدام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟