اصلاح 4 نقطه حادثه‌خیز عبور سیلاب در محور قلعه‌گنج

به گزارش رکنا، احسان شاهرخی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز باران‌های سیل‌آسا در محور قلعه‌گنج_ فنوج و افزایش دبی ورودی به آبنما‌ها و پل‌های لوله‌ای برخی از این پل‌های لوله‌ای پاسخگوی حجم سیلاب ها نیستند که با همت اداره ماشین‌آلات راهداری و اداره نگهداری ابنیه کار اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در حال حاضر کار اصلاح ۴ نقطه در این محور پایان یافته است که برای اصلاح این چهار نقطه افزون بر ۴ هزارمیلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شناسایی نقاط حادثه خیز در قلعه گنج

شاهرخی از آغاز کار اصلاح ۴ نقطه از ۸ نقطه عبور سیلاب در محور قلعه‌گنج - جاسک خبر داد وبیان داشت: در برخی از نقاط محور‌های قلعه‌گنج - جاسک و قلعه‌گنج - فنوج به‌علت ساخت و ساز‌های بالا دستی، هدایت سیلاب‌های سطحی به حاشیه محور و نبود آبرو برای عبور سیلاب بعضا منجر به تخریب قسمت‌هایی از این دو محور می‌شود که با اقدامات راهداری در حال شناسایی و اصلاح این نقاط هستیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه در نقاط شناسایی شده در زمان بارندگی‌ها ورود سیلاب دچار آبشستگی، شکستن آسفالت و کم عرض شدن محور می‌شود، تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه پیش‌بینی شده و زودبازده به‌زودی کار اصلاح این نقاط آغاز خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟