کشف بیش از 1200 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

به گزارش رکنا، محمد معصومی اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان در مسیر تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۲۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

برخورد قاطع پلیس با اخلالگران اقتصادی

وی در ادامه سخنانش گفت: در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان کالاهای اساسی در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی مشخص شد، مقادیر زیادی شکر در یکی از انبارهای داخل شهرستان تویسرکان انبار شده که ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به همراه نماینده دادستان، بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و اصناف در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: در بازرسی از این انبار، ۵۰ تن شکر کشف شد که بنا بر نظر کارشناسان ارزش این محموله، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه شکرهای موجود در شرایط نامناسب و غیر بهداشتی نگهداری می‌شدند، تصریح کرد: برابر دستور قضائی، این انبار پلمب و پرونده در این خصوص تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟