انجام تست کرونای جنوب غرب خوزستان تنها در مراکز مجاز

به گزارش رکنا ، دکتر هوشان شریعتی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار رکنا از آبادان اظهار داشت: آزمایش‌های کرونا تنها باید به صورت ملوکولی(مخاط و حلق) انجام شود و آزمایش‌های سرولوژی(خون) که در برخی آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از آزمایشگاه‌های منطقه اقدام به انجام این آزمایش‌ها می کنند که از نظر ما ارزش تشخیصی و درمانی ندارد و به لحاظ اپیدمیولوژیک (همه گیر شناسی) در تحقیقات کاربرد دارد لذا از مردم خواهش می‌کنیم که مراقب این موضوع باشند.

فعالیت 3 مرکز آزمایش کرونا به طور 16 ساعته در آبادان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تاکید بر اینکه آزمایش کرونا صرفا با دستور پزشک و برای افراد علامت دار انجام می شود، افزود: در حال حاضر 3مرکز به صورت 16ساعته از ساعت 8صبح تا 12 شب با حضور پزشک در حال خدمات‌رسانی با موضوع انجام تست کرونا هستند که مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان می‌توانند برای انجام آزمایش خود به این مراکز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تنها مراکز مورد تایید دانشکده علوم پزشکی آبادان برای نمونه‌گیری کرونا مرکز امام خمینی(ره) در آبادان، مرکز امام رضا(ع) در خرمشهر و مرکز شماره یک شهری در شادگان هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟