کشف 60 تن قیر قاچاق در ایرانشهر / دستگیری 2 قاچاقچی

سرهنگ "حسین علیزاده مقدم" سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان افزود: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هنگام کنترل خورو‌های عبوری در محور" بم –ایرانشهر" به ۲ دستگاه خودروی تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو‌ها با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن‌ها ۶۰ تن قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علیزاده مقدم بیان داشت: ارزش ریالی قیر‌ های کشف شده، برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری 2 قاچاقچی در ایرانشهر

او خاطر نشان کرد: خودرو‌ها توقیف و ۲ راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مقابله با قاچاق کالا و ممانعت از ورود آن به بازار مصرف کشور از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس استان است که با تمام توان و تلاش مضاعف دست قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی را از ایجاد اخلال و بی نظمی در عرصه اقتصاد کشور کوتاه خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟