کشف 258 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

سردار"محمد قنبری" گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با قاطعیت و جدیت تمام، در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی، و دیگر رده هاتی عملیاتی، با انهدام ۴ باند سازمان یافته قاچاق، شناسایی و تخریب ۲ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی سوخت کش و ۳۸ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان‌های "ایرانشهر"، "سراوان"، "زاهدان" و "دلگان" در مجموع ۲۵۸ هزار و ۱۲۷ لیتر انواع سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۴۷ هزار و ۲۵۷ لیتر گازوئیل، ۶۰ هزار لیتر قیر، ۴ هزار ۹۰۰ لیتر نفت سفید، یک هزار و ۹۷۰ لیتر بنزین و ۴۴ هزار لیتر سایر مشتقات نفتی کشف کردند.

دستگیری 52 قاچاقچی در سیستان و بلوچستان

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۴۴ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵۲ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟