کشف میلیاردی کالای قاچاق در جویبار

غلامرضا جعفری از کشف ۹ کولر گازی قاچاق به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه انواع کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل اداره صنغت، معدن و تجارت از فروشگاه‌های عرضه لوازم خانگی در این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران در این بازدیدها از ۲ فروشگاه لوازم خانگی این شهرستان در مجموع ۹ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف ۳۰۰ کمیلو گرم ذغال قاچاق در بازرسی یکی دیگر از واحدهای صنفی این شهرستان نیز خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

جعفری با بیان این که متهمان این پرونده پس از تشکیل پرومده به مرجع قضائی معرفغی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از خرید و مصرف کالاهای قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌های ایرانی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالای خارجی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟