دستگیری سارقان زورگیر در زابل

سرهنگ"احمدثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان در سطح شهرستان زابل، موضوع در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان به وسیله یک دستگاه پیکان وانت با پلاک مخدوش سوژه مورد نظرخود را در محل‌های تاریک و خلوت انتخاب و در یک فرصت مناسب با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری وجه نقد و تلفن همراه آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ به منظور پیشگیری از سرقت‌های مشابه و دستگیری سارقان، گشت‌های هدفمندی را در سطح شهرستان راه اندازی کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ ثمره حسینی در ادامه گفت: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه شب گذشته درساعت ۰۳۳۰ بامداد یکی از واحد‌های گشت انتظامی، در هنگام گشت زنی درخیابان هامون این ۳ سارق را که در حال زورگیری از یک شهروند بودند مشاهده و آن‌ها را در اقدامی سریع و غافلگیرانه دستگیر کردند.

دستگیری سارقان زورگیر با 6 فقره سرقت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف ۵ تیغه سلاح سرد، یک قمه، ۲ عدد اسپره فلفلی به همراه ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲۰ متر لوله فاضلاب سرقتی در بازرسی از داخل خودروی این سارقان بیان داشت: متهمان دستگیر شده که سه جوان ۳۳، ۳۲ و ۲۸ ساله بودند پس از انتقال به کلانتری با توجه به ادله و مستندات پلیسی به ۶ فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، یاد آور شد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت وقوع این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟