پلمب 31 واحد صنفی متخلف در ایوان

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در راستای اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی و انتظامی و در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه این طرح با هماهنگی دادستان و همکاری شبکه بهداشت ، اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف اجرا شد ، افزود: از ابتدای امسال تا کنون از ۴۲۸ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در این بازدید‌ها از ۸۶ واحد صنفی نسبت به عدم رعایت قوانین ، گران فروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی تعهد اخذ شد .

پلمپ واحد های صنفی در ایوان

عالی پور اظهار کرد: طی بازدید‌های به عمل آمده ، به ۳۷ واحد صنفی تذکر داده شد و ۳۱ واحد صنفی شامل آرایشگاه ، نانوایی ، سفره خانه سنتی و قلیان سرا ، قصابی ، اغذیه فروشی و غیره نیز به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت موازین بهداشتی، پلمب گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون برخورد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟