توقیف سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طرح شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع آوری باک‌های اضافی را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در شهر‌های ورودی استان فعال کرده است.

او ابراز داشت: در این راستا طی هفته گذشته یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت متلاشی، تخریب ۳ دپو، ۷ دستگاه تریلی حمل سوخت را توقیف و ۲۱ باک اضافی و غیرمجاز خودرو‌های سنگین حذف شد.

دستگیری 32 قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان

سردار قنبری بیان داشت: طی هفته گذشته ۱۸۸ هزار و ۸۰۵ لیتر سوخت قاچاق شامل ۸۷ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل، ۵۶ هزار و ۲۲۵ لیتر بنزین و ۴۵ هزار و ۳۸۰ لیتر سایر مشتقات نفتی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوخت‌های کشف شده در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و نیمروز بوده، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲۸ دستگاه خودرو توقیف و ۳۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

او عنوان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جوء از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟