کشف محموله میلیاردی قاچاق در برخوار

به گزارش رکنا، سرهنگ "حجت فرهادی جانشین فرماندهی انتظامی برخوار اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود از دپوی کالا‌های خارجی قاچاق در یک واحد صنفی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع و دریافت اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و طی بازرسی از محموله بزرگی از کالا‌های خارجی شامل ۲۹ دستگاه انواع موتور خودرو‌های خارجی، ۱۱ دستگاه گیربُکس اتوماتیک خودرو‌های مذکور و سایر متعلقات خودرویی به همراه ۲ دستگاه تلویزیون LED، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و ۴ دستگاه قهوه ساز را کشف کردند.

20 میلیارد ریال کالای قاچی در برخوار کشف شد

این مقام انتظامی با بیان اینکه متصدی واحد صنفی هچگونه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای این محموله بود افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی برخوار با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، بر مبارزه همه جانبه با تهیه و توزیع کنندگان کالای قاچاق در راستای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟