دستگیری سارقان مسلح تلفن‌های همراه با 5 فقره سرقت در ایرانشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمود سعادتی" فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه از شهروندان در سطح شهرستان "ایرانشهر" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "ایرانشهر" با حضور در صحنه‌های سرقت، به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش و پیگیری مستمر خود، سارقان را که ۲ جوان ۲۰ تا ۲۲ ساله بودند و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در محلات خلوت و حاشیه‌ای شهرستان با تهدید سلاح گرم، اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه از شهروندان عبوری می‌کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" تصریح کرد: سرانجام با شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر شدند.

کشف سلاح و کالا های سرقتی در ایرانشهر

سرهنگ سعادتی بیان داشت: در این عملیات ضمن توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، یک قبضه کلت کمری بهمراه چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس چیزی برای کتمان نداشتند، در بازجویی‌های تکمیلی به ۵ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه در سطح شهرستان "ایرانشهر" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی، از تردد بی مورد در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر‌ها به خصوص در ساعات پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟