دستگیری سارق مسلح منزل در نیکشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ "حمید نوری" فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان نیکشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این سرقت، فردی ناشناس در ساعات نیمه شب با سر و صورتی پوشیده وارد منزل یکی از شهرندان مسن نیکشهری شده بود و با تهدید سلاح گرم، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و بیش از ۴ میلیون ریال وجه نقد را از منزل مذکور سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با حضور در صحنه‌ی سرقت، به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش و پیگیری مستمر خود، سارق را که جوانی ۲۲ ساله بود در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی کردند.

دستگیری سارق با عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده سرانجام با شناسایی مخفیگاه سارق، روز گذشته با هماهنگی قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری بیان داشت: در این عملیات ضمن کشف تمامی اموال مسروقه، در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه کلت کمری بهمراه چند فشنگ جنگی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به تحویل اموال مسروقه به مالباخته گفت: متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟