دستگیری کش رو حرفه‌ای با 6 فقره سرقت در زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ "غلامرضا میرشکاری گفت: در پی ۲ فقره سرقت به شیوه کش رو زنی در اماکن شلوغ شهر زابل، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با بررسی اظهارات مالباختگان و یک سری تحقیقات میدانی سارق را که زنی ۳۶ ساله است شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: تحقیقات تیم رسیدگی کننده پرونده برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه روز گذشته او را در حال سرقت از یک شهروند در یکی از ادارات دولتی شهر زابل دستگیر کردند.

اعتراف سارق به 6 فقره سرقت در زابل

سرهنگ میرشکاری ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶ فقره سرقت با شگرد کش روی، در اماکن عمومی شهر زابل اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس در جهت حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت اموال را جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ومهم مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟