کرونا تالارهای پذیرایی کشور را ورشکسته کرد

به گزارش رکنا ، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تالارها ورشکسته مطلق و 50 درصد باقیمانده نیز به پایان حیات نزدیکند، افزود: تا این لحظه هیچ کمکی به ما نشده که امیدی به بقا داشته باشیم.

خسرو ابراهیم‌نیا درباره وضعیت تالارهای پذیرایی در شرایط کنونی کرونا اظهار داشت: ما برای برگزاری مراسم و بازگشایی تالارها تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در همین رابطه روز شنبه و یکشنبه جلسه‌ای را با مشاورین فرماندار خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تالارها ورشکسته مطلق و 50 درصد باقیمانده نیز به پایان حیات نزدیکند، افزود: تا این لحظه هیچ کمکی به ما نشده که امیدی به بقا داشته باشیم.

برگزاری برخی مراسم در محل غذاخوری‌ها با ده‌ها مراجعه‌کننده

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی متخصص برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند، اگر چنانچه با 50 درصد ظرفیت و در حالی که هر روز فقط یک مراسم برگزار شود و مرتب نیز فضا استریل شود، مشکل به حداقل می‌رسد، اما شاهدیم که برخی مراسم‌ها در محل غذاخوری‌ها که در روز ده‌ها مراجعه‌کننده دارند، برگزار می‌شود.

توصیه بهداشتی به مردم

وی گفت: وقتی تالارها همچنان بسته هستند، مردم برای برگزاری برخی مراسم‌ها به غذاخوری‌ها هجوم می‌برند که نه تخصص پذیرش حجم بالای مراجعه‌کننده را دارند و نه اینکه می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را برای حجم بالای مهمان به خوبی رعایت کنند.

ابراهیم‌نیا یادآور شد: برای ما ابتدا حفظ سلامتی مردم، جامعه و سپس معیشت خودمان اهمیت دارد، اگر کار را به کاردان بسپارند مشکلات کمتر خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟