ایجاد صنایع تبدیلی در سیلوها لازم وضروری است

به گزارش رکنا، امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم که در اتاق جلسات این فرمانداری تشکیل شد بابیان این مطلب گفت: در شرایط فعلی، سیلوداران برای پیش بردن چرخه اقتصادی خود باید ضمن تامین رضایت کشاورزان بسته های تشویقی به آنان ارائه دهند .

مهندس امینیان در ادامه بااشاره به اینکه گندم نیز مثل سایر محصولات از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و محصولی استراتژیک است خاطرنشان کرد امسال نسبت به سال‌های قبل خرید تضمینی ،حفظ و نگهداری گندم ازحساسیت بیشتری برخوردار بوده و نظارت و بازرسی وارزیابی عملکرد مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: همه ما باید وظیفه خودرادرقبال این امر به خوبی انجام دهیم چرا که چرخه تولید تا مصرف برای هرکالا افراد مشخص خود را دارد واعضا لازم است نقش خود را درقبال مسوولیت ووظایف خود به خوبی انجام دهند و تنها به دنبال منافع شخصی نبوده و منافع عمومی کشوررادرنظر بگیرند.

مهندس امینیان باتشکراز مدیریت جهاداستان وشهرستان و عوامل آن اظهارداشت به حمداله هشترود در تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم عملکرد خوبی داشته ومثل سالهای گذشته رتبه اول را داراست وامیداست این روند همچنان ادامه داشته باشد .

فرماندار هشترود دربخش دیگری از مطالب ارزشمند شان با قدردانی از عملکرد خوب و قابل ستایش نیروی انتظامی گفت:طبق مصوبه ستادکالای قاچاق و شورای امنیت ملی خروج هرگونه کالابه ویژه گندم از شهرستان ممنوع بوده وکالای قاچاق تلقی می شود وبا متخلفین برخورد قانونی ولازم انجام خواهدشدودراین خصوص نیروی انتظامی علی رغم ماموریت‌های گسترده و نیرو وامکانات کم ،توانسته در همه موارد به خصوص قاچاق کالا وگندم خوب عمل کند واینجاست که انتظار ما از نیروی انتظامی باید منطقی و معقول باشد.

وی گفت : دولت سال گذشته و امسال رقم گندم را افزایش داد ولی اگر ویروس کرونا ، تورم و شرایط نامناسب اقتصادی نبود به یقین افزایش بیشترازاین بود و باتوجه به اینکه کشاورزان عزیز شبانه روزی تلاش می کنند سیلوداران عریز بایستی با صبروحوصله ورعایت حال آنان رضایت آنان را بدست آورده و باتعامل وهمکاری یکدیگر دراین عرصه بکوشند.

فرماندار هشترود در آخر به بحث نظارت برخرید ، معاینه فنی کمباین وماشین آلات کشاورزی ،رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکزسیلو ،تامین برق اضطراری ،برخوردشایسته باکشاورزان تلاشگر ومسایلی ازاین قبیل اشاره و بر تحقق آنان تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

کدخبر: 582120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟