قیمت مرغ در لرستان

به گزارش رکنا، فریبرز حسامی در رابطه وضعیت قیمت مرغ در لرستان اظهارداشت: کارگروه تنظیم بازار برای هر کیلوگرم مرغ 15 هزار تومان مصوب کرده است که علاوه بر این نرخ مصوب با توجه به نظر کارگروه تنظیم بازار استان، پنج درصد نیز افزایش یا کاهش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به ملاحظاتی موجود، کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم گرفت که با هماهنگی اتحادیه مرغداران و جهاد کشاورزی طی سه تا چهار روز کاری (تا چهارشنبه هفته جاری) به قیمت مصوب برسیم که از روز شنبه تاکنون قیمت‌ها به صورت نزولی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان عنوان کرد: کارگروه تنظیم بازار استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد تا به تدریج قیمت‌ها کاهش پیدا کند و ما مراقبت می‌کنیم که مرغ تولیدی لرستان به خارج از استان به ویژه خوزستان نرود و عملاً تکلیف شده به این ترتیب عمل شود و نیز ما مطیع مصوبات تنظیم بازار استان هستیم.

وی بیان کرد: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده از مرغداری‌ها 11 هزار و 600 تومان بود که با قیمت 16 هزار و 500 به دست مصرف‌کننده می‌رسید، برخی از مرغداری‌ها نیز فروش‌شان تا 15 هزار و 700 تومان رسید؛ البته قیمت مصوب شده 15 هزار و 750 تومان است و با احتساب پنج درصد کارگروه تنظیم بازار حدود 700 تا 800 تومان اختلاف قیمت وجود دارد که به تدریج کاهش پیدا می‌کند.

حسامی گفت: اکنون در بحث مرغ کمبود نداریم و کشتار مناسب است و مقرر شده که تا روز سه شنبه و چهارشنبه به قیمت مصوب برسد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟