کشف بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در آب‌های قشم

به گزارش رکنا، سردار "حسین دهکی" در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم مبارزه با قاچاقچیان و سرباندهای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده و با اجرای یک طرح عملیاتی بزرگ، موفق شدند یک باند وارد کننده کالای دخانی به مرزهای دریایی هرمزگان را متلاشی کنند.

وی افزود: مرزبانان این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروند لنج حامل سیگار قاچاق قصد تخلیه محموله خود را در حوالی جزیره "هنگام" با قایق های تندرو دارد، سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 کشف 2 میلیون و 420 هزار نخ سیگار

این مقام ارشد مرزبانی تصریح کرد: مرزبانان حین گشت زنی در منطقه و در محدوده ۱۸ مایلی شرق جزیره هنگام، شناور قاچاقچیان را که در حال تخلیه سیگارهای قاچاق به شناورهای تندرو بود، مشاهده کردند.

سردار دهکی با بیان اینکه خدمه موتورلنج با مشاهده مرزبانان با رها کردن شناور خود به وسیله شناورهای تندرو از محل متواری شدند، گفت: مرزبانان ضمن توقیف موتورلنج در بررسی دقیق از آن، موفق شدند ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کنند.

، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از انجام مراحل قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟