بیش از 2 هزار پرونده در تعزیرات حکومتی شاهرود تشکیل شد

به گزارش رکنا، حسین سعدالدین رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۱۳ پرونده سال گذشته در این اداره تشکیل شد گفت: از این تعداد به ۲ هزار و ۳۸۴ مورد نیز رسیدگی شد که میزان محکومیت صادره پرونده‌ها ۸۶ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال بود.

او افزود: پرونده‌ها در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ در کالا و خدمات ۱۸ درصد و در قاچاق کالا و ارز ۵۵ درصد افزایش داشت که افزایش پرونده‌های قاچاق نتیجه فعالیت بیشتر پاسگاه شهید نوری و کلانتری‌ها در راستای فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای مبارزه با قاچاق کالا است.

98 درصد کشفیات تعزیراتی شهرستان‌های شاهرود

سعدالدین تصریح کرد: ۹۸ درصد کشفیات تعزیراتی شهرستان‌های شاهرود و میامی در ایستگاه بازرسی شهید نوری نیروی انتظامی کشف می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود ادامه داد: این اداره در شهرستان میامی شعبه فعالی ندارد و پرونده‌های این شهرستان نیز در اداره شاهرود رسیدگی می‌شود.

او مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های سال ۹۸ در بخش کالا و خدمات را ۱۰ روز، حوزه بهداشت هشت روز و پرونده‌های قاچاق را ۵۱ روز اعلام کرد.

سعدالدین ادامه داد: در این مدت به اجرای احکام این اداره یکهزارو ۸۵۰ پرونده وارد شد که به یکهزار و ۸۲۱ پرونده رسیدگی و حقوق شاکیان و دولت دریافت و به خزانه واریز شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود افزود: میزان محکومیت پرونده‌های اجرای احکام در یکسال گذشته ۱۷ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۲۷۵ هزار ریال است که نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش وصولی و واریز به خزانه دولت را شاهد هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟