دستگیری سارقان حرفه ای منزل در سنندج

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی از مناطق شهرسنندج موضوع شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، ماموران تحقیقات خود را آغاز و موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار و حرفه‌ای منزل شدند و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

2 همدست سارق طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند

سردار آزادی ادامه داد: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به سرقت از اماکن خصوصی و منزل در سنندج با همکاری ۲ نفر از همدستانش اعتراف کرد که با تلاش ماموران ۲ همدست وی نیز طی یک عملیات دستگیر شدند.

وی افزود: با ارائه شواهد و مدارک از سوی ماموران، متهمان در مجموع به ۴۷ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و گوشی‌های تلفن همراه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری ۳ مالخر در این عملیات خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟