نشست کارگروه بیمه زنان خانه‌دار در اداره کل غرب تهران

به گزارش رکنا ، اولین نشست کارگروه بیمه زنان خانه‌دار اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با حضور سرپرست، معاونین و جمعی از روسای شعب و روسای ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ برگزار شد.

«حسین امیری‌گنجه»، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به ماهیت بیمه‌های خاص در اهداف متعالی سازمان گفت: اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در تحقق اهداف سازمان 4 برنامه در پیش روی خود دارد و کلیه راهبردها و خط‌مشی‌ها بر اساس 4 هدف مدیریت منابع، مدیریت مصارف، تاب‌آوری و کرامت انسانی طراحی و تدوین شد و در نهایت به اجرا درآمد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تشکیل اتاق فکر در اداره کل غرب تهران بزرگ را فرصت مغتنمی در روان‌سازی امور، وحدت رویه و ایجاد هماهنگی بین سیاستگذاری و مجریان سیاست و استفاده از طرح‌های خلاقانه دانست و افزود: وظیفه اداره کل غرب سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و تعیین خط مشی‌های مهم راهبردی است و شعب مجری برنامه‌ها است.

وی تاکید کرد: در مواردی بین اهداف و اجرای برنامه‌های تعیین‌شده ناهماهنگی وجود دارد که باید شرح وظایف و اختیارات مورد بازنگری قرار گیرد.

ماهیت بیمه زنان خانه‌دار

امیری‌گنجه در خصوص ماهیت بیمه زنان خانه‌دار گفت: بیمه زنان خانه‌‍دار از آذر ماه سال 1387 با توجه به برنامه‌های کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی و جهت حمایت از زنان که مهمترین قشر جامعه در کانون خانواده و نقش تعیین‌کننده در تربیت فرزندان دارد، ترسیم شده است و بر اساس آمار از جمعیت 20 میلیونی زنان خانه‌دار تنها 10 میلیون تحت پوشش حمایت‌های بیمه‌ای و بازنشستگی قرار دارند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران افزایش 20 درصدی جذب بیمه زنان خانه‌دار در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ را کاری ارزشمند و قابل ستایش دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی خلاقانه و تبلیغات اثربخش گام‌های بلندتری در این جهت برداشته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟