دستگیری سارق منزل با 5 فقره سرقت در زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ "غلامرضامیرشکاری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم منزل درخیابان ولایت شهر زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ تحقیقات خود را برای دستگیری سارق آغاز و با حضور در صحنه سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود با انجام یک سری اقدامات تخصصی در نهایت یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

اعتراف سارق به 5 فقره سرقت در زابل

سرهنگ میرشکاری در ادامه بیان داشت: متهم ۲۹ ساله که پس از انتقال به کلانتری و روبه رو شدن با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی به ۵ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ میرشکاری در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟