تغییر مسیر ناگهانی یکی از علل تصادفات در کرج

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز گفت: بررسی های پلیس نشان می دهد که عامل انسانی بیشترین سهم را در بروز تصادفات رانندگی به خود اختصاص داده که فرهنگ ‌سازی و آموزش رفتارهای ترافیکی به افراد جامعه می‌تواند نقش مهمی را در کاهش تصادفات ایفا کند.

رانندگان از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند

رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به لزوم حرکت خودروها در بین خطوط افزود: رانندگان در موقع حرکت در معابر توجه به جوانب را داشته و قبل از تغییر مسیر، جریان ترافیک پشت سر خود را در نظر بگیرند و در خیابان ها و جاده های پرحجم از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.

سرهنگ شرق گفت: قبل از تغییر مسیر، در نظر داشته باشند که رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه ای که در خطوط کناری در حرکت هستند الزامی است.

او افزود: رانندگان در معابری فاقد خط کشی از هرگونه تغییر مسیر به چپ و راست خودداری و در صورت لزوم با رعایت احتیاط، دادن علامت و رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه مجاور این عمل را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور البرز گفت: متأسفانه تغییر مسیر ناگهانی وسایل نقلیه یکی از علل تصادفات رانندگی درون شهری است که با توجه، دقت و بردباری می توان این حوادث را کاهش داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟